Gekås

Idag har jag varit på Ullared tillsammans med min svärmor, har haft en riktigt trevlig dag! Hittade ganska mycket faktiskt :) lite DVD:er, underkläder och en underbar Teddytröja, julklappar till katterna (som jag redan slagit in) skålar till exempelvis tacos, och annat smått och gott :) vi skulle köpa nappar och flaskor till min svägerska och det var rena vetenskapen med stora flaskor och x och y o 2 o 3 och ortodontiska och utan något och med något! HELT SJUKT!!! Jag höll på och kollapsa på babyavdelningen! V E R K L I G E N. Imorgon ska jag gå här hemma och plocka lite och mysa. Längtar tills på lördag nästa vecka, då händer det något helt underbart <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0