2:a advent.

Andra advent idag och den ska spenderas med lussekattsbak, städning och diskning. Men jag ska ligga och dra mig i sängen en stund och se på någon serie tänkte jag. Bara gotta mig med andra ord. :) när jag kom ut till hallen imorse (där vi har julgranen) låg katternas julklappar utspridda över hela golvet! Att dem inte kan vänta till julafton ;) haha. Jag och Petra skulle åkt pulka idag men jag måste plocka här hemma, särskillt till lördag :) jag kommer inte kunna följa med på årets julfest med jobbet, men det gör mig inget. För den här grejen är liite viktigare än det.. Nej, ni får ha en mysig andra advent! Kom inom på en kopp kaffe om ni har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0