2010

Då säger vi farväl av 2010 och jag har haft ett riktigt bra år! Jag har hunnit med mycke och lyckan var stor när Philip äntligen muckade från lumpen i mars och vi åkte iväg till Österrike för skidsemester. Jag har fyllt 21, sista gränsen för allt i princip! Nu går de bara utför! Jag och Philip skaffade leah och Lucia fyllde 1 år tillsammans med Philip. Hade en undrbart semester på två veckor ute i Åhus och Sölvesborg, gick ifrån frot rowe på SRF när Guns spelade. Jag hade en underbar sommar med partyfabriken och det blev en hel del öl. Jaggluppade ut på min svågers 40 års fest, jag har sett det riktiga afrika i Etiopien som förövrigt är ett land jag skulle kunna tänka mig bo i. Jag blev tillsammans med min bästa vän Petra som har förgyllt många av mina dagar på och utanför jobbet <3 så tack alla vänner och bekanta för att ni gjort mitt tvåtusentie tillsammans med mig!! Skål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0