:snart så

Känns som om man har lite förmycket inbokat den här hösten, födelsedagsfester, ladys night och utomlandsresor! Sen ska vi hinna jobba också. Det jag är orolig för är att vi kanske måste prioritera en utlandsresa för vi kommer kanske inte ha så mycket pengar över annars... Vill verkligen till Paris på vår 4 års dag, vi har bestämt att vi ska avverka en huvudstad Per år, vi började förra året i Stockholm med en underbar weekend och så vill jag fortsätta. Kanske vi ska ta köpenhamn istället? För Addis Abeba måste vi bara till och där kostar flygbiljetter för oss två ca 20.000:- och där rök en månadslön! Vi får se hur vi får ihop det hela, antagligen får golvläggningen vänta och likaså mina nya hallmöbler jag ville ha... "/ nu ska jag dock göra mig redo för jobbet. Hade en underbar kväll med älskling igår, såg grown ups och sen badade vi badkar, det är så himla underskattat!! Idag kommer mamma hit så jag och Philip ska laga kyckling/vitlökstortellini med bacon kycklingfilé och ostsås :) hoppas ostsåsen är god annars får vi svänga ihop en liknande vi har till currypannan.. Petra Holm är bäst, sorry för jag var en bitterfitta igår "/ men på måndag börjas det! Då ska man biffa till sig på gymet! Hellyeah ;)

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 10:05:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0