Rondell

Petra och jag stack ut på "äventyr" idag! Körde till Höör och zooaffären där, köpte två fina tröjor till mina älsklingar och halsband i armystyle, ett rosa till Lucia och ett i beige till Leah. Sen körde vi till Bilema, där handlade vi inte mycket, jag köpte hårfärg för jag ville färga det brunt igen med rött underhår, men Philip tyckte jag skulle fortsätta vara blond, så det var helt i onödan. Sen körde vi till Tyringe för Petra tyckte jag skulle få se förmedlingen, har aldrig varit där!
När vi kommer till rondellen och jag kör i den ropar Petra: BIIIL!! jag bromsar och en gubbe i merca (vad annars!?) håller på och köra på mig, Petra är i chock men jag blir mest förbannad och ger gubben fingret och kör därifrån. Hade varit snyggt när vi ska lämna bilen på service imorgon liksom. Petra börjar skratta för hon tyckte jag reagerade konstigt med att bli förbannad och inte chockad det minsta :) haha, något vi hade mycket roligt åt :)
När vi kommit ut från förmedlingen så tänkte vi att vi ändå kunde köra till Perstorp för det var älsklingens första dag på jobbet och hälsa på honom där också, så vi hann med en hel del idag :)

Planering för helgen: Fredag eftermiddag näset, IKEA på lördag, komma hem på söndag och städning mån-tis. Hoppas klösträdet kommer då någondag också och att vi fått sålt det gamla, ska lägga ut det på blocket i helgen, katterna kan ju klara sig någon dag utan tycket jag, hoppas soffan kan klara sig så länge också.. "/

pusshej. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0