redhead

Det sägs ju att blondiner har roligare och rödhåriga är vildast, jag kommer verkligen ha en riktigt roligg och vild höst då! :) färgar underhåret rött nu, och det blir riktigt rött!! sen ska jag slinga utväxten blond, för det ska ju underhållas.

Imorse stack jag och storhandlade och efter det körde jag inom inredabutiken och köpte våra hallmöbler. Kommer bli riktigt nice i hallen nu, eller ännu mer för den var ju fin innan också :)
Men idag ska jag städa efter håret är klart, sen ikväll blir det gymet med Petra, ska kötta löpbandet och köra lite benstyrka tänkte jag. Överkroppen tar jag imorgon, för nu börjar allvaret :)

När vi ändå snackar allvar, idag börjar jag skolan igen, hittade äntligen rätt på internet och det känns som om det inte är så mycket det här halvåret. Ska skriva ut alla papper och testen kan jag göra när jag vill och känner mig redo. Det första testet kan jag göra nu, men vill läsa lite till och tänkte göra det på lördag, sen ska jag göra ett prov i veckan på böckerna och skriva alla inlämningar senare i höst. det blir nog hur bra som helst :)

Nu ska jag se så inte håret brinner, det kommer sannerligen se ut så när man kommer till jobbet på onsdag. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0