massage

Hemma efter ännu en jobbedag. Massagen efter jobbet var lovely! Är så nöjd med min massör och att man har hittat rätt, många tar så fjösigt men hon här är fantastisk! Trycker ut knutorna i rygg och ben så att man är spagetti efteråt. Nu har jag fått på mig Philips gamla tjocketröja och ska slå mig ner i soffan och se valentines day en gång till, enkel och bra att somna till.

Imorgon är man ledig och då ska jag ner och fixa naglarna på morgonen, funderar även på om man ska gå inom solariet och sola några minuter så man behåller den lilla färg man har kvar efter negerveckorna under semestern, saknar dem... "/

Sen är det ju fest här på fredag, ska inhandla lite ost och kex på torsdag och i morgon eftermiddag ska här städas. Philip jobbar också den här veckan så vi kan nog behålla det städat i två dagar, om vi är duktiga.(?)

Jag hatar verkligen att ha ett samvete. För hade man inte haft det hade man inte ångrat saker och då hade livet blivit så mycket mer spännande! Man hade inte tänkt efter före, man hade inte sagt förlåt för att man finns och man hade inte mått dåligt av att man sårat folk. Låter kanske lite hjärtlöst, men tänk så mycket mer människor man fått in i sitt liv då! Tänk hur mycket mer man hade fått ur sitt hjärta och tänk på hur mycket bättre man hade mått om man bara varit ärlig och inte tänkt på sitt samvete hela tiden. Jag hade sluppit umgås med folk jag hatar, jag hade sluppit så mycket smärta. verkligen. ta bort mitt samvete.


4 underbara år. jag älskar dig fortfarande. <3 (men nu är det snart val!) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0