ledig

när man är ledig har man tid för: tvätta, städa och handla. Så var dagen slut :) haha, helt sanslöst!
Janne kom hit och köpte en ny fönsterbräda, trots att jag i princip förbjudit honom att komma! Men vissa är helt underbara vänner och dem ska man vara rädd om..
Åt middag, något som vi aldrig äter: Lax med klyftpotatis och en örtsås. Var riktigt gott! Förstår inte varför vi inte äter det oftare. Nu har jag dock lagt upp veckomaten:
Onsdag: Falukorv och pasta
Torsdag: Tacorulle
Fredag: Vitlök och kyckling tortellini med kycklingfilé, bacon och ostsås
Lördag: Lasagne
Söndag: Hämtmat(?)

Även öppnat böckerna till projektledningskursen, mäkta intressanta grejor! Stör mig att LNU är så sega med registrering och scheman, kunde hämta ut mitt studentkonto idag, och det var på tiden!

Nu är det sängen, det ligger redan ett sexpack där och väntar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0