Ledig

Idag är jag ledig, var megatrött igår efter jobbet så älsklingen fick laga mat medans jag sov på soffan. han är en riktig gourmetkock :) Sedan stack vi till brandstationen för att spela match, vi hade ju verkligen orut om man säger så, två stolpskott och en grov miss framför mål. Men jag tyckte om att spela, röra på mig lite grand :) Förlorade med 3-0, vilket sög, men vi kämpade iaf.

Jag skulle städat idag, men förra tisdagen jag var ledig städade, tvättade och handlade jag. Så jag vill inte slösa den här dagen på det. Petra kommer snart hit och då ska vi köra till Höör, finns en zoobutik där som vi ska kolla lie i :) Vårt klösträd kommer nästa vecka, 41 kilo totalt :) nice eller vad!!

Som sagt, jag skiter i plikterna nu, jag gör alltid något här hemma när jag är ledig så nu skiter jag i det. Jag ska ha kul idag, även om det ser ut som en ungkarlskya här hemma :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-24 @ 09:41:51
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0