Leah

Philip och jag har fått reda på att vår lilla Leah är en naturbegåvning på musik! Så fort Philip börjar spela på gitarren så jamar hon till den! Så himla go är hon :) Datornörd är hon också den lille fisen som gjorde något med tangentbordet igår så vi bara kunde skriva stora bokstäver :) haha.

Livet leker annars just nu, kan nog inte förstå hur lycklig jag är just nu egentligen! Jobbet är helt underbart, sambon är mer än underbar och jag är så lycklig att jag har honom och vi har äntligen fått ordning i lägenheten :)

På lördag är det 30års galej i Småland och det kommer bli awesome! Alkohol! alkohol! (internskämt på maxi, där är vi alla alkoholister) Så ska jag göra snoppen idag och sätta in den i kylen så den blir hård ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0