Justin Timberlake

Har precis sett filmen med Justin Timberlake, the long road tror jag den hette. Ingen kioskvältare direkt så det får bli två tummar upp. fem tummar upp ger jag däremot sällskapet Petra. (det roligaste var nog när jag kallade min katt för det) Funderar på om jag ska gå ner till brandstationen sen och se maxitjejerna spela fotboll. Man får lite frisk luft iallafall :)

Hittade en riktigt rolig bild på datorn som jag ska dela med mig av:

hehe! Skrattade så det nästan hände en olycka! :)

Imorgon ska det bli skönt med massage för att sen vara ledig på onsdag, funderar nästan på om man ska nattvakta katterna för Leah bajsar utanför lådan hela tiden så jag måste sätta henne på plats nästa gång hon ska göra 2:an.

Nu till det sociala med sambon. hejdå!

gödesidor för om man vill göra häftiga tårtor: http://www.shoppingbutiken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0