Jobba

Nu är det snart dax att sticka till jobbet och jag är verkligen inte vaken över huvud taget! Gårdagen tog lite knäcken på mig om man säger så :) men det är kul att jobba då när man har mkt att göra. I eftermiddag så bjuds det på mat hos Philips föräldrar, riktigt gott! Jag lär vara heldöd vid det laget men det är alltid så mysigt att komma hem dit. Sen är det fullt upp hela veckan, på tisdag när jag är ledig blir det som vanligt: tvätta och städa. Sen i helgen ska jag o mamma till Ikea och handla Deco till etiopienhuset, vi fick se det på film där mamma filmat och det är verkligen gigantiskt! Mitt rum är större än halva lägenheten! Och badrummet är lika stor som resten av den!! Haha, har en känsla av att jag kommer trivas där nere ;) nu ska jag gå upp utan att väcka babe, han var ute igår o är lite bakis :) han är iaf inte 4H! Fattar inte alla brudar som nästan förbjuder sin sambo att dricka öl, vad är det som är så farligt med det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0