Jaha,

kommer hem från jobbet och mannen ligger död på soffan, försöker att få liv i honom men utan resultat så jag är ganska uttråkad just nu. (och vad gör kvinnor och män när de är uttråkade? :) ) haha. nej men man får väl ta tag i något som ska göras eller lägga mig på soffan och se på någon dålig serie.. "/

Leah växer som bara den här hemma, hon börjar bli riktigt stor nu! Snart ska hon kastreras så här inte blir fler katter i lägenheten, hon är ju ganska lättfotad om man säger så ;)

Har börjat lugna ner mig efter helgens bravader, känns bra och snacka av sig på jobbet ibland, har fanimej fått springa som en get och var riktigt svettig när jag kom hem, det har verkligen varit kvavt ute idag, hoppas det kommer lite åska och blixtrar idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0