IKEA

Mamma och jag körde till IKEA imorse, när vi var utanför Bromölla insåg vi: Det regnar, det är lördag, det är lönehelg. Det kommer vara så mycket folk där uppe nu! Och vi hade tyvärr rätt, ungar skrek, pensionärer trängdes och jag har nog aldrig sett så många gravida kvinnor på en och samma gång! Men jag var där med mamma så det var trevligt ändå :) Vi stannade inte och åt för kön var säkert en km lång, så vi stressade oss igenom och åt en korv och mjukglass i utgången istället.

På vägen hem körde vi förbi Olofström och hälsade på farmor, lika mysigt var gång, fast det inte är så ofta. Min kusin kom inom och hade tagit hand om två kiseungar som var övergivna i hans trädgård, de var så otroligt söta! <3 Nästan så man var sugen på en till, men två är nästan en förmycket, men jag älskar ju såklart mina gosingar!

Imorgon ska vi åka inom markislagret i Bromölla. (Åratals sedan jag var där) Sedan tar jag tåget hem med Lucia, mamma kommer på tisdag med mina grejor från IKEA, och förhoppningsvis kan jag och Philip åka inom på inredabutiken i stan och köpa våra hallmöbler på måndag.

 



En hatthylla/hängare och ett nyckelskåp med spegel, kommer passa perfekt med byrån och våra överhyllor i taket :)

Nu: Middag med mamsen.

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0