Fest

Det blev lite party igår och jag hade verkligen jättetrevligt trots att det fanns vissa som inte vet hur man beter sig när man blir bjuden hem till någon annan. Det var någon idiot som sparkade på flaskor på golvet, kissade på hela toan och lite sånna grejor, droppen var när han kallade mig för Tina! Då åkte han ut härifrån!! Kan man inte värdinnans namn så är man körd helt enkelt! Sen var det roligt att mina favorittjejer från maxi kom också, trots att dem bjöd in sig själva för jag hade glömt dem! Megadåligt samvete!! Väl på björket sjönk väl mitt humör drastiskt, saknade Philip och det kändes som om man gick på högstadiet igen! Så jag spelade lite blackjack och sen gick jag hem. Men jag hade verkligen fina skor på mig! Tog de lila med svart spets på ;) nu kommer Philip snart :) har längtat efter honom så mycket den här veckan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0