Etiopien

Idag har städandet i lägenheten tagit fart och vi är klara. Riktigt skönt faktiskt och ha det gjort, sen att den kommer vara svinig igen på lördagmorgon är ju en annan sak :) men men, så är det ju alltid. Har gjort iordning ostbrickan så den är klar att ta fram, sen ska jag bara lägga upp kexen när gästerna kommer så jag tror att jag är i fas nu.

Har varit nere på stan en runda, det är ju hässleholmsfestivalen! wohoo! Eller ja, det enda som händer i en kommun med 49000 invånare. (tror jag) käkade lite och sedan gick jag hem igen, kände mig riktigt social, men ibland orkar man bara inte.

Mamma sticker imorgon, bokade en flygbiljett i eftermiddags! Fy fan va nice, hon ringde och behövde lite underkläder och ett par skor bara, hon hade inte ens en tandborste! Det kallar jag impuls, men vad gör man inte för kärleken? :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med Leah och Lucia, det börjar gå riktigt bra med litter-kwittern för dem nu och det är bara en vecka kvar till steg tre ;) Så snart är dem pottränade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0