Dagen efter

Då var man hemma efter en fantastisk kväll i Småland! Vi är våda rejält trötta men har haft en riktigt trevlig helg, idag behandlade vi baksmällan med Wii och godis och lite rester från igår. Ganska många som sov över där så vi var ett gäng kvar. :) körde hem vid tretiden och somnade i soffan. Nu har vi dock varit iväg och fått i oss en underbar middag så vi slapp svälta idag :) jobb imorgon, tidig morgon men det är väl bäst egentligen så man kommer upp någongång! Annars blir det en liten egovecka för min del med massage på tisdag och fixa naglarna på onsdag r jag är ledig, skönt! Party hos mig med på fredag, men då tar jag det lugnt för man ska jobba på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig helg! =)

2010-08-08 @ 21:03:26
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0