30års galej!

Nu närmar sig dagen D med stora steg! Den är imorgon! Årets stora fest som vi pratat om i ett halvår, med bland annat strippor i lederhosen till musiken "you cant touch this" och min chokladsnopp naturligtvis. Den är klar och är så len och fin, men vi hade ett litet missöde när Jessika rörde vid pungen för då hamnade det vit vätska utanför "/ Jenny och jag har varit på blomsterlandet och shoppat den stora presenten idag och imorgon ska vi skriva ett stort grattiskort till 30åringen. här kommer lite bilder på chokladsnoppen iaf ;)


Var så trög att jag inte tog foton innan vi la in den i plast så bilderna är ganska vaga.. "/


Här är presenten i helhet, den är från bagarbertorna och jag tror att jag ska skriva till:
Här har du något som kan ge dig BAKVERK ;) eller något i den stilen!

Sen hade vi ju fest förra helgen och jag är ju nästan skyldig till att lägga upp lite bilder.

   
     

Det blir ett litet bildinlägg här känner jag flr jag måste bara lägga upp lite bilder på Leah när hon tränar andra steget i litterkwittern ;)


ganska intressant med vatten ellerhur?


"gjorde jag rätt nu matte?"

Nu kommer mamma snart så vi ska fira fredagskväll.

godnatten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0