v.15

Så då var det dags för en 7 dagarsvecka igen. Skillnaden mot förra är att jag nu ska pendla mellan två jobb nästan varje dag! Det kommer bli någorlunda intressant och se hur detta kommer gå, jag tror jag vet en som sover som en gris halv nio på söndagkväll!! :)

Jag hoppas bara jag får min Iphone, bilderna från Österrike och att vi hinner en bit på köket innan veckan är slut. Köket får ju såklart ta sin tid, jag är megaglad för all hjälp vi får, sen är det ju det här med saker som ska torka eller jäsa eller vad det nu är, sånt tar ju tid. Bilderna måste bara ha kommit idag, trist om jag inte hinner hämta dem förrän jag ska iväg och jobba, sen är det lite vagt med Iphonen, ska nog gå ner och dubbelkolla med telenor om de verkligen har skickat iväg papprena, man vet ju aldrig. Förra gången klantade dem sig rejält med bredbandet!

Jag ska gå och lägga mig igen, kan inte sova... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0