tzatziki

Har jobbat idag, åkte direkt till svärföräldrarna och fick goemat! (tzatziki, kött och ris!) Mumma!!!

Har fått lite ideér inför Philips födelsedag nu också, jag har ju redan gett honom en present så han ska bara få något litet, men det behöver inte vara något dåligt för det! Ska prata lite med bagarberta i morgon för hon är så pysslig och se om hon kan ge mig några råd :) Nästan samma sak har jag tänkt till en jobbarkompis som fyller 30 i höst. (Skitkonstigt att jag redan tänker på det, men ibland får man ideér jättetidigt och det är ju bra!)

Undrar om mamma och Mats kommer hem på söndag, det är ju flygförbud i hela europa.
Jag har nog varit väldigt off den sista veckan för jag hade ingen aning om det förrän svärmor sa det. Jag hade heller ingen aning om att polackernas regering hade dött i en flygkrash. Kanske dags och hänga med i tidningarna igen... :/

Har fått hem mammas katt igen. tack gode gud.


Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på film, funderar faktiskt på och vara lite busig och hyra en, man får ju ta lite betalt för att vara kattvakt ;) hehe.



Astrix fångade en duva i somras och skulle lära Lucia hur man jagar, det gick INTE så bra, Duvan var nästan större än Lucia! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0