Torsdag

Jag har fått veta hur mycket man använder tummen på en dag, jag osthyvlade tumnaglen i tisdes och ont så in i brallan gör det när jag använder den eller går emot något. Kommer antagligen ta någon vecka till innan den är helt läkt.. :/

Idag har jag köpt födelsedagspresent till Philip, jag är ute tidigt i år och är riktigt nöjd med mig själv, det är ju två hela veckor kvar tills han och Lucia fyller år! :) Till Lucia ska jag ju köpa en vattenfontän:

(bild från zoopunkten.se)

En stor nyhet är att jag trappat ner på snusandet och målet är att jag skall sluta helt. Det fungerar riktigt bra än så länge, men man får tugga en hel del tuggummi och även de med nikotin i.
Så önska mig lycka till :)

Förlängde mitt mobilabonnemang igår, blev en Iphone ändå, vit ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0