torsdag

godemorgon!
Har sett en riktigt bra film sista dagen med min soffa. : Serious Moonlight, man ska aldrig mucka med en försmådd kvinna, det säger jag bara! haha, riktigt rolig film och slutet är så jävla bra!
Som sagt, soffan hämtas i morgon, sen kommer vi inte ha någon soffa förrän köket är helt färdigt, vi är ju " dumma" nog att ha sålt köksbordet också för vi har inga sittplatser längre, så jag vet inte riktigt hur och var vi ska äta någonstans, men vi löser det. Vill inte ha in den nya soffan förrän köket är klart och vi har städat vardagsrummet ordentligt. Fläkten kommer förhoppningsvis upp i helgen, idag ska vi sätta på kontaktplasten och måla bänkskivan, sen hoppas jag vi kan sätta på golvlisterna på tisdag, så någongång nästa vecka kan vi hämta soffan. (förhoppningsvis)

har varit lite orolig för Lucias skull med Lea, men jag tog med henne in till sovrummet inatt så hon kunde få vara själv med mig och Philip och jag tror det hjälpte lite, Lea börjar känna sig hemma ordentligt och det känns riktigt bra.

Hoppas verkligen min Iphone kommer idag. har ju längtat ihjäl mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0