rensar

Blir irriterad på förare som inte kan köra bil! När jag körde hem från att ha lämnat Philip på netto körde jag ut i den minililla rondellen som är där. Ser att en liten peugeot kommer ganska fort, men jag var ju redan inne i rondellen så hon skulle stannat, men gör inte det, istället stannar hon inne i rondellen och glor möget på mig! Jävla blonda skrälle som inte kan köra bil! om man nu har bråttom ska man väl för fan köra i rondellen också och inte bara stanna där som en jävla byfåne!

Nu har jag varit duktig och rensat på vinden också, man kan till och med gå där inne nu! Perfekt! hittade typ hur mycket Danielle Steel böcker som helst som jag ska skicka iväg, massa kramdjur, en svart skinnhundbädd och prydnadskuddar! Funderar på om jag ska köra dit idag eller nästa vecka, det negativa med det är att då måste det stå i lägenheten så jävla länge.. :/ Hittade färg i källaren också, tog ner några hyllor i vardagsrummet igår och hålen måste spacklas igen och målas över, skönt att jag hade färg kvar. Undrar hur bra den är bara... :/

  
katten i mitt liv <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0