Onsdag

Nu har jag snart gjort hälften av veckan.
Det positiva är att vårt kök gör framsteg och det kommer bli hur bra som helst! Är så himla glad över all hjälp vi får, känns som om alla tack är alldeles för lite för vad jag känner, utan den här hjälpen hade vi nog inte ens börjat spackla vid det här laget. Nu är taket färdigmålat och väggen är klar, så vi väntar bara på att tapeten ska komma, vilket tar kanske en vecka till.. Men vi ska slipa ner luckorna och sprutlackera dem innan den kommer och förhoppningsvis inhandla en ny fläkt. KÖKET KOMMER BLI SÅ HIMLA BRA!!!!!
Jag ska ladda in lite foton på det så ni kan se hur långt vi kommit.

Idag ska Lucia bli av med stygnen, äntligen säger väl jag, men allt har läkt ihop fint och hon har varit så himla duktig, hon har till och med kompis hemma hos sig nu. Tog med Astrix från Sösdala så både han och Lucia får lite sällskap, tror inte Astrix var så himla förtjust för jag fick inte med honom ut när jag skulle köra ner till Sösdala idag så han fick vara kvar där hemma. tjurekatten.


hittade en megagammal bild på mammas dator!
flippat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0