Onsdag

Idag ska en vän kolla på soffan som jag har till salu. (jag har ju inte lagt ut den på nätet ännu) Får hoppas hon vill ha den, annars måste man ju lägga ut den på blocket. Fast å andra sidan har jag haft en sådan jävla tur när jag säljer mina möbler så jag blir av med dem på mindre än en vecka. men det är ett sånt jävla krångel annars. "/

Har som vanligt annars jobbat idag, sen kom mammsen in på en kopp kaffe (trodde jag, kaffet var slut och INGEN hade sagt något när NÅGON tog slut på det), så det blev en macka istället.

Slutsnusandet går nog åt helvete, känns inte som om man trappar ner alls, visst jag snusar inte lika mycket längre, men jag kan inte trappa ner mer för då blir jag alldeles dum i huvudet!

Philip och jag har nog inte tänkt igenom det här med en svart och en vit katt.. För när man har en svart katt, köper man en svart soffa och svart matta osv. När man köper en vit katt köper man vit inredning. Vi är så dumma att vi köpt en av varje, vad ska vi göra, ha en schackrutig soffa och matta? ;)
Fast dem är så goa tillsammans så nu kan vi ju inte göra oss av med Lea. hon är ju så go :)

back to städning!


(kollegekärlek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0