Målning

Stjussade Philip till bussen i morse klockan sju, sen när jag kom hem var det inte lönt att lägga sig igen, så jag gick in i sovrummet och började måla väck den gröna fondväggen. Sovrummet blev genast 1 meter högre och det blev skitbra! Sen har man ju gått här och plockat, sen körde jag ner till Sösdala för o träffa mamma, hon och Mats åker ju i morgon.

Är megasugen på en ny tatuering. Vet precis vad jag skall ha och vart jag ska ha den, ska bara inom och boka tid också. Får se om det blir nu, eller om jag orkar vänta till vintern :)

Nästa vecka är det jobb, jobb, jobb. Både på Maxi och Matöppet så det lär inte bli mycket bloggande under v.15.. Desto mer pengar blir det till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0