GRATTIS!!!

Idag fyller både sambon och katten år! tyvärr var jag inte vaken imorse innan Philip stack till jobbet så jag kunde gratulera honom, men jag får väl åka ner och sjunga för honom i butiken ;) hehe. typiskt att jag börjar bli förkyld bara.. :/ not good at all...

Idag blir det party, shopping och bakning, har bara ett litet problem med bakningen för jag kan nog inte baka här hemma... så det är bara till att lösa problemet liksom!

funderar på om jag ska fira Lucias födelsedag genom att ta med henne till hembygdsparken så hon får kolla på ankorna i dammen, det är ju vackert väder och hon hade nog tyckt det vara roligt :)

nu ska jag klä om för frukost. see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0