Fredag - snart helg

Nu är äntligen mamma på väg hem, pratade med henne då hon satt på flyget i Amsterdam, så dem är hemma om tre timmar typ. Ikväll ska här tapetseras i köket, sen får jag eventuellt om jag hinner köpa golvlister på lördag, annars på måndag. Och när köket är färdigt kan vi äntligen köra upp till ikea och köpa överskåpet till vår tevemöbel där vi ska ha sprit och fineglas i. Hur god spriten än är så är det fan inte snyggt att visa.

Idag ska jag faktiskt ta mig tiden att GÅ till jobbet, första gången det här året! Känner att vädret är ingenting som jag kan skylla på längre.. :/ Snart ska jag ju börja cykla också så det är bäst man vänjer sig av bilen, men den har varit riktigt skön vintern 2010 <3

jobb idag, (8.30-18.30)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0