ensamhet

Sitter i Sösdala i all min ensamhet och har öppnat en öl. Det är gott, och jag försöker ringa mamma i Etiopien men hon svarar inte. trist. jag är ganska sällskapssjuk just nu, vet inte varför.. "/
Får väl slå på teven och hyra en film tills mamma ringer tillbaka.

längtar verkligen tills den här helgen är över för då är man ledig i två dagar och ska renovera.
Som sagt: När man är ledig har man tid att arbeta, det stämmer så jävla bra.
Tur är ju då att man har orken och göra allt detta så inte köket blir stående så som det gör nu :) haha.

Lucia och Astrix är kära i varandra! (de bråkar)
Släppte ut Lucia för första gången detta året idag men det enda hon gjorde var att sätta sig i rabatten och lukta på mammas toya.. "/ knasekatt!!

lovade er ju bilder på köket häromdagen, sanningen att säga så har jag inte haft tid då jag jobbat dubbelt den här veckan, så det får bli på måndag istället, kan knappast tänka mig att någon av er är egentligen så intresserad av vad som händer i mitt kök egentligen, men det är roligt för mig själv att lägga upp. Btw så om ni VERKLIGEN är intresserade så kan ni faktiskt komma inom och få en kopp kaffe, visst det ser förjävligt ut där hemma, men det kan jag bjuda på. Det är ju lite roligare än att bara läsa om det eller hur? ;)

nu ska jag gå in och slänga mig i soffan och hyra en film.

godnattviseskanskepåmatöppetimorgon!


Astrix blev lite kinky med Lucia en kväll då de körde med koppel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0