Did you hear about the Morgans

Har legat på soffan med Lucia och sett filmen did you hear about the Morgans, ganska bra eftermiddagsfilm. Man slipper tänka och slutet är ganska uppenbart, men det är skönt att vila ögonen på något.

Det är så vackert väder ute, man kanske skulle ta med kameran och gå ut en runda i stan? Väntar nog till Philip kommer hem och ser om han har lust, man får lite vårkänslor och det är så skönt när det är ljust ute på morgonen också. Allt blir så mycket lättare!

Får hoppas resten av mina foton kommer i morgon så jag kan börja sätta in dem i albumet och kanske sätta upp bilderna jag förstorat på väggen om jag har ramar till det.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0