Aktiv

Har inte varit så aktiv på sistonne, har skaffat mig ett liv, tillsammans med världens underbaraste man.

Vi stack till Österrike som var helt galet bra tillsammans direkt efter han muckat, lite svengelsktyska gick hem där nere också så jag kunde beställa in öl iallafall, vilket var det viktigaste. Vi åkte mycket skidor på förmiddagen och lite mer öl på eftermiddagen. :) Nu har vi varit hemma i en vecka och hunnit slänga två sopsäckar av min garderob och flyttat in hans kläder. Riktigt mysigt! Lucia har steriliserats och hon är alldeles för smart för sitt eget bästa, igår gick hon in på toa med sin tratt, där inne tog hon av sig dem och kliade upp ordentligt på hennes stygn! Jag trodde jag skulle kastrera om henne igen! Men nu har vi haft det riktigt lugnt och skönt idag sedan jag kom hem från jobbet.

Ska snart ut och gå en runda, det har precis regnat så det är riktigt skönt ute idag!

Nu ska jag beställa lite bilder från Österrike, ni kan få en tjyvtitt ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0