Vik

Fick mitt schema igår, fick vikariat på obestämd tid, vilket känns riktigt bra! Fick ett riktigt bra schema också så jag är mycket nöjd. Är hemma hos mamma idag, det är ju tisdag :) Hon och Mats ska riva staketet och jag ska laga mat och åka till Höör för shopping. Köpte ett par riktigt snygga stövlar igår som jag blev mycket nöjd med. Köpte även en fleecehelbody till Isabella, min kusins barn som blev riktigt söt i den :)

Snart kommer Philip hem också och jag har längtat som sören! Tänkte vi kunde åkt och köpt virke till vår tegelvägg på lördag så vi kan börja lasera dem hemma hos mamma, sen ska jag jobba nere på Matöppet lördagkväll med Philip, så det kommer bli en mysig heg hoppas jag, det blir alltid mysigt med Philip <3

Nej, tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0