Sverige-Malta

Sitter i soffan och ser ett halv-dött Sverige spela mot Malta. Sverige är oerhört nonchalanta och har nog tagit del av Damlagets "ställainskornapåplanen-filosofi" för där finns inte hälften så mycket kämparglöd idag som det var i lördags. Jag är besviken, ska vi till VM eller? Att vi tryckte på och fick in lite inlägg de sista fem minuterna gör ingen match. En match är 90 minuter eller tills domaren blåser och det skulle inte förvåna mig om Malta skulle göra sitt första mål i detta kval mot just Sverige..
Blir dock riktigt sugen på att lira när jag ser dem spela, måste komma igång med träningen nu när jag får ett riktigt schema och så jag kan få lite rutiner, har ju jobbat över mycket på sistonne och då går det inte att planera till träningarna. Tyvärr. Men jag stretchar så mycket jag kan så jag ska bli av med mina vadproblem, sen får vi se hur långt det räcker. 90 minuer? Tror dock inte jag får spela fler matcher den här säsongen, men det spelar ingen roll. bara jag får boll i mig och spelrörelserna tillbaka.

Har faktiskt självscannat för första gången idag! Riktigt roligt, hoppas ingen såg mig för jag var riktigt löjlig :) haha.

Nu ska jag höra på mellansnacket och se vad dem har för försvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0