Sovmorgon

Jag tröttnade på en film igår och gick till sängs tidigt. Nästan efter jag pratat med Philip på telefon. Jag vaknar nu, 12 timmar senare och känner mig utvilad, men samtidigt tung som en tegelsten i huvudet. Men jag var trött igår och idag ska jag jobba kväll, varför vet jag inte. Tycker det är rätt onödigt..

I morgon är det fest hos en jobbarkompis. Är rädd att jag blir alldeles förstörd morgonen efter om jag går dit så jag tvivlar fortfarande. tanken är ju att jag ska kunna jobba söndagen också.

Har ingen frukost hemma. Kanske ett paket bacon och en knäckemacka, men mer än så har jag inte. Så det får väl bli en nutrilette och ett äpple. Måste börja på nutrilette igen. känner jag börjar bli slarvig och slapp om magen igen. Gymkort kan också vara lösningen. Men vi får se hur mycket jag kommer få jobba i framtiden först. Klubban slås på måndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0