Sökes!

Skulle vilja ge en stor bot till en vän som jag inte sett på länge och tycker att det är dags för en fika. Anser att denne vän borde betala en toffelbot på en kopp kaffe och en kanelbulle! För att få reda på vem du är så ska du ha fem ja på följande frågor:

Du och jag har åkt till en riktigt bull danskola utanför Stockholm tillsammans.
Du och jag har försökt haft sex på en pilatesboll.
Du missförstår ofta saker och får det till att handla om sexuellt umgänge.
Du flyttade in i min gamla lägenhet.
Du spydde på min toalett i julas innan björket då du antagligen hade maginfluensa.

Om du av misstag läser detta så tycker jag att du ska slänga iväg ett sms och antingen bjuda in dig på fika hos mig eller bjuda mig på fika hos dig så jag kan uppdatera mig lite. Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0