Mysig Söndag

Har haft den bästa Söndagen på länge, vaknade vid nio bredvid världens snyggaste man och slog på en film. Låg sen och mös i sängen till klockan var ett och dags för kaffe. Riktigt längesedan man låg och mös sådär, jag brukar alltid stressa på morgonen och vilja att han ska gå upp, men idag har vi haft så mysigt!

Slog på femman innan och såg att OTH äntligen börjat gå igen I like <3 Måste ju ha något att göra nu när Philip är borta i två veckor till.. Det har jag egentligen också, jobba och en hel del annat.. Blir ju inflyttningsfest till helgen och det är ju alltid trevligt! Synd att man ska jobba dagen efter bara, men lyckligtvist så bor jag i stan och har nära hem :D

Falska människor vill man egentligen inte omge sig med. Men vad gör man om man inte har något val? Har väldigt svårt att dölja känslor, men samtidigt kan jag spela och får väl vara lika falsk och motbjudande tillbaka. Vet inte, har inte riktigt klurat ut allt ännu. En annan lösning är att jag bara är mig själv och det känns ju alltid bra, inga spel och ingen falskhet.

Ska bli skönt och komma till jobbet i morgon igen. Ska laga pannkakor ikväll som jag ska ha med mig! mumsigt! har helt underbart schema nu och det är så skönt att kunna säga att man trivs så enormt bra på jobbet!

Nej, mot köket och fusk-pannkakssmeten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0