mmm!

Dags för massage nu på morgonen, ska snart ta bussen. Sen ska jag hem och städa. Philip kommer äntligen hem på fredag och då vill jag ju såklart att det ska vara fint. Har legat och myst med Lucia nu på morgonen i sängen och tittat på Bones, en skön start på dagen :)

Har fått ett nytt kort från handelsbanken. Ett Visa. Hatar visa och tycker dem är fula, så jag ska göra ett motiv på det istället. Ska ta ett foto som jag har på Lucia och ha på kortet istället.

Märks att det är tisdag idag och att Lucia brukar vara ute då. Hon är helt toppad här hemma! Lite pinsamt och gå ut med henne som en hund så hon får faktiskt vänta tills i helgen. Hon har ju sitt klösträd.

jaja, men nu får man väl göra sig iordning för massagen, ska bli riktigt nice!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0