Mamma

Fredagens arbete avklarat, mamma kom och hämtade mig på jobbet så handlade vi och åkte hem till mig och åt middag. Riktigt mysigt. Dagen har gått riktigt långsamt men det är skönt att vara hemma och veta att det är helg, trots att man jobbar. Det känns ändå som om det är en ny början när måndagen kommer och sen är jag ju ledig på tisdag.
Snart blir det till att krypa ner under täcket med en film tillsammans med Lucia och mysa. Önskar det vore en fredag då Philip kom hem men nej.. Önskar det hade gått ännu en vecka så han hade varit här nu.

Fest hos en gammal vän i morgon, ska bli trevligt. Tråkigt det är en jobbehelg bara, men så är det alltid och det är bara att vänja sig. När jag jobbade på matöppet hade jag de andra helgerna och tro *** att det var fest då istället. haha.


 jag hoppas att du väntar där på mig. Jag hoppas att du vakar där över mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0