Krasslig

hade jag vetat att jag skulle må så här dåligt idag så hade jag aldrig sagt ja till att jobba idag. har haft megaont i halsen och varit torr i näsan hela dagen. Med torr menar jag typ skorpor och ja ni vet hur det är. Kom hem vid två och la mig med en kopp te framför teven men det släpper ändå inte. Ska snart krypa till sängs och se en film, det sägs att vila är det bästa när man mår dåligt så det får man väl prova. Ändå rätt skönt att jobba idag, började sex och två timmar utan kunder är helt underbart!

Mötte en person på stan idag som jag inte sett på evigheter. Hoppas allting löser sig och att allting blir bra.



allting suddas ut när du är i min närhet. allting glöms bort när jag får snusa in din doft från ditt bröst. min kropp blir avslappnad när jag får ligga i din. det finns ingen fläck på oss när vi får vara tillsammans. Allting blir till en strimma av ljus när du börjar sjunga: I remember the first time I saw you... Då vet jag, att du älskar mig. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0