Internetradio

Lucia har julafton här hemma nu och tar ut oöppnade ledsaksförpackningar från sin låda och leker med dem! Jag som tänkte ge dem till henne när Philip kom hem men nej! Riktig liten buse är hon!

Allt börjar lugna ner sig nu och mina mardrömmar borde färsvinna inatt. Ångesten börjar släppa och jag kan slappna av ett tag. Det är skönt när missförstånden är ur vägen och man kan koncentrera sig på sitt arbete. Jag älskar det och jag vill så gärna vara kvar.

Har en internetradio på lån här hemma, ascoolt, men saken är att jag inte vet hur man använder den så Philip måste komma hem och fixa allt. Köpte en ny väggupphängning till teven idag med. Hade megatur för den jag skulle köpa kostade 1900:- och sen när dem slår in den så kostar den bara 1100:- för att det var en utgående produkt. Ibland ska man ha den turen asså. Så snart kommer mamma och dem hem hit och hjälper mig sätta upp den så jag äntligen blir av med sängbordet!
Så nu håller jag på och städar och det tar inte så lång tid som man tror. Ska bara rensa sängbordet också så kan mamma ta det med sig hem.

Jobbar i helgen också, men det är ju tur att Philip inte kommer hem från STHLM då och så tjänar man lite extra :)

Nää nu ska jag rensa sängbordet från allt skräp man kan tänkas ha där i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0