Idol 2009

Råkade slå på 4:an och såg Idol på teve.. Varje år förundras man över dessa dumdristiga människor som verkligen vill förnedras i teve. Visst har man suttit och tänkt när man sett programmet: kanske jag med?... Och sen försöker man ta en ton och man skrattar åt sig själv. Nej, jag kan inte sjunga, alla säger det så varför i hela friden ska man vara med i ett sådant program? jag tycker synd om människorna, men samtidigt om bagge x2 och Andreas.. Men så hör man någon som gör hela timmen värd att se. Jag har redan funnit min favorit: mariette. Stencool.

Snart kommer Jennica inom, vet dock inte hur dags, ska ju snart gå och lägga mig men jag vill verkligen träffa henne, bara prata lite skit och komma ikapp några månader. är hemskt när man bara bor två mil från varandra men hörs aldrig av mer. Vi som var så tajta. Trist.. Saknar henne som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0