Grey's

Kan knappt bärga mig till nästa vecka då nästa säsong av Grey's Anatomy börjar! Sitter och kollar på förra årets säsong och jag tyckte den var bäst av alla, kan då tänka mig hur bra den här kommer bli :) Längtar också till 9/10 -09, då jag ska upp till Sthlm och hälsa på älsklingen och fira vår 3 års dag. Har en liten överraskning i bakfickan ;) Hoppas bara att malin kan ta mitt pass på fredagen så jag kommer upp i tid och slipper ta nattåget upp, det hade vart trist.. 

Nu ska jag dock börja städa här hemma så det är mysigt när Philip kommer hem :) Har ju helgen räddad när vi ska köpa och måla brädor så jag kan börja snickra här hemma. man har ju inte tummen mitt i näven direkt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0