Gråt på jobbet.

Dagen började kaotiskt! Kom ner på jobbet, skulle ta jobbetelefonen med mig ut och där var ingen! Fick lite smått panik och insåg att jag hade kanske glömt den hemma eftersom jag var sist därifrån igår. Skickade ett mess till min chef och frågade om hon inte kunde ta bilen till jobbet idag så jag kunde låna den och köra hem och leta efter telefonen. Det gick hur bra som helst, så när hon kom hoppade jag in i hennes bil och körde hem, men hittade inte någon telefon! Stor panik utbryter och det var inte såhär jag ville att min dag skulle börja, körde tillbaks till jobbet och letar i skåpet, där var den inte heller. Går upp till chefen, börjar storgråta och får fram att jag hittar inte telefonen, efter mycket kramar och tröstande ord, får jag stå på lagret och plåta buller och göra allt där istället för att stå med andan i halsen med alla kunder. Efter någon timme kommer chefen och berättar att det var en annan tjej som av misstag tagit vår telefon och att det inte var jag som tappat bort den! Gissa om jag var glad då! Dagen var ändå förstörd, när den börjar dåligt brukar det fortsätta så. Gick över till mejeriet efter ett tag där man kunde börja om på ny kula, då gick det en aning bättre. Har varit så trött idag att jag inte vetat vart jag skulle ta vägen och är glad att dagen snart är slut.

Sitter med mörkare färg i håret ( och på halva kroppen!!) och väntar på att Philip skall komma innanför dörren så vi kan beställa pizza! Funderar på att gå ner och möta honom vid tåget, men mina stackars skånkar orkar inte det idag..

Tack och lov för att man har världens bästa arbetsplats och chefer. Det är antagligen inte många som hade gjort det för en. Men nu är jag ju skyldig henne en fyllechaffis ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0