Fast?

Kom hem från jobbet för en stund sedan, gick faktikt hem med min cykel för min koordinationsförmåga är kass när det är rusningstrafik och cykla och prata i telefon samtidigt! Fick reda på att jag ska få mitt schema i början på Oktober, men om det är en fast tjänst de erbjuder eller inte vet jag inte. Trist att få gå och vänta hela tiden, men vafan shit the same.

Mamma kommer på middag imorgon, så det betyder att jag måste diska... Eller så gör jag det i morgon.. hatar all jävla post från lärartidningarna som kommer in nu. Så jävla dryga är dem med sitt snack om att vara pedagogisk o mög. Sunt förnuft heter det. Snart dax att dra ihop en fest här hemma med. Philip och jag har bestämt datum. Nu är det bara till att förminska inbjudningslistan till ett behagligt antal. Finns vissa oskrivna gäster som är självklara :) Det var ju megalängesedan man ordnade en riktigt hejdundrans-fest här hemma så det får vi ta tag i nu igen :D
Någon lagar mat hos grannen, luktar som.. köttbullar? mmmums!! Själv sitter jag med min nutrilette, för jag har gått upp 5 kg... trist som fan, men kan man inte hålla sig ifrån ostbågarna så blir man en själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0