Ett framtida Berg att luta sig mot?

Okej, Sverige hade turen på sin sida igår, och jag är evigt tacksam för det. Jag tror att matchen visade främst vilka unga talanger som kommer visa vägen i framtiden. Hysén och Berg. Hysén om han kan ställa in siktet till nästa match och Berg behöver bara lite matcher i benen. Kan han vara ett frmatida Berg att luta sig mot i sådana här matcher? Jag hoppas det.


 

På väg till jobbet snart då. har gjort en megatabbe inatt också! Duschade igår och lämnade kvar inpackningen för mina hårtoppar är värdelösa! Sen sköljde jag av dem när matchen var slut, men fick antagligen inte väck allt, så nu får jag gå till jobbet med flottigt hår! Får försöka fixa detta på någotsätt. hatar verkligen min dusch! Måste hälla i sånt pulver som rensar rören... Har knappt sovit något alls inatt, vet inte om jag är orolig eller stressad. Just nu känner jag mig jävligt trött men jag får väl ta några kaffe så blir det bra sen.


Får gå och fixa håret nu, det känns ganska flottigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0