Drömmare

Är ledig idag och i morgon, är ganska skönt så man hinner göra en massa grejor. Sånt där tråkigt som man måste göra när man är ledig. (Jag försöker lära Philip också, men det har nog inte riktigt fastnat) :) Ska gå ner till telenor och lämna in min mobil på lagning och beställa bredband och telefoni, eller ja jag ska ha telefoni om jag får numret jag vill ha annars kan det kvitta. Ska verkligen rycka upp mig idag och få det storstädat i lägenheten, idag ska jag slänga och rensa, i morgon ska jag skura, dammsuga, torka fönstrena och rensa ut en garderob här som jag bara slänger in grejor i. Philip har ju hälften av kläderna här och hälften hos sina föräldrar, känns lite bull och få göra det själv på mina lediga dagar men det är ju klart att Philip bara vill vara med sina föräldrar på sina, det hade ju gärna jag med varit, men jag måste göra detta.. Ska eventuellt upp till träningen i morgon också, var ju så längesedan jag träffade alla, har inte sagt ett ljud till Krister om varför jag inte är med, dålig stil kanske, men jag har ju inte fått så mycket glädje av honom heller direkt. Hörde att dem vann i Söndes och det är ju bra.

Nej lite frukost i magen sen får man sparka igång hjärnkontoret.

När hösten drar sig mot sin start saknar jag dig än mer. kommer nog aldrig förstå vitsen med att leka soldat och att använda något dödligt i sina händer. mitt liv står på paus och väntar på att du ska trycka på play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0