dimma

Vaknar upp till torsdagen med magknip och huvudvärk.
 . Känns som om jag vill slita ut mina inälvor och stryka dem. Får ta två piller så kanske allt blir bra igen. Jag kan fortsätta dagen ut och somna skönt när jag kommer hem igen.

Lucia har varit en pain in ass inatt, har man inte haft en röv i ansiktet så har det varit hennes morrhår. Vet inte vilket som är mest obehagligt och jag tänker inte heller bestämma mig.

Upphängningen till teven blev kanonbra igår. Är riktigt nöjd och det känns som om man tagit ett trappsteg upp. Har några kvar men nu känns det som om jag kommer trippa upp för dem och ha benen med mig i varje steg.

Jag längtar till julen alltmer nu. kanske för att en resa väntar och att jag äntligen kommer få spendera den med människor som betyder mycket för mig och som jag inte spenderat en jul hos sedan Pappa dog. Jag hoppas evinnerligt att Philip följer med om han är ledig. Då blir det vår första jul tillsammans av fyra.

Längtar på något sjukt sätt till helgen då jag ska få jobba med det jag älskar: bakeoff. Jag älskar arbetssättet och att man gör saker för nytta. Ute på plock behöver man inte tänka, man bara plockar, vilket i sig kan vara riktigt skönt det också när man har en dålig dag. Men jag längtar till helgen.

. Jag längtar efter Philip också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0