Underbar dag!

Har haft en riktigt bra förmiddag tillsammans med jennica. Har gått och shoppat underkläder och fikat, fast vi inte umgåtts på ett tag så känns det ändå som vi sågs igår. Det är inte många sådana vänner man har. Och dem ska man vara rädd om, vilket jag är riktigt dålig på.. Men jag får börja ta tag i det igen. Efter shoppingen tillsammans med jenkan kom mamma och Mats och vi gick ut på stan och åt, gick även och shoppade till mamma och jag fick en riktigt snygg tröj-jacka av henne. Det bästa av allt var att storlek 34 passade :D yeah!! Då blir man riktigt nöjd med sig själv :D hehe.

Skönt och ha en dag och koppla av på. Kanske ska ta och städa snart, eller bara koppla av, får se sen.

Längtar verkligen tills jag ska upp till STHLM till Philip och fira vår 3års dag :) Kommer bli perfekt! Synd att jag ska jobba på morgonen så jag inte har tid och göra i ordning mig, men det kan man nog göra på tåget. ;) 3 år och jag är fortfarande lika förälskad!


Kommentarer
Postat av: Jenkan

Tack själv :) Var jätte mysigt!

2009-10-07 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0