Telenor

Killarna på telenor kan rent utav gå in i skogen och stanna där. Fick en liten magkänsla igår morse och ringde bredbandsbolaget och frågade när mitt bredband skulle komma. Svaret blev att de inte fått in någon blakett och att jag inte stod med som kund. Nähä, blev vidarekopplad till telenors kundtjänst och det blev samma svar där, efter en ganska mild utskällning får jag ringa gratis i en månad inom telenor. När klockan är tio sticker jag ner till gallerian och frågar vad fan det är som står på. De sa att de faxat in min ansökan och inte visste mer, så nu får jag vänta i fyra veckor till innan jag får något internet. Ritkigt trist... Men jag behöver inte betala för modemet och har hört att man får en mobil på köpet när man beställer bredband nu så jag ska ner och kräva en sådan också. Men det är riktigt trist när man får veta att de inte ens beställt något, då blir man förbannad, och det är tur att man heter Titti Blixt då och vet hur man får lite saker på köpet ;) hehe.

Har helgen på matöppet, är riktigt roligt idag, mycket och göra så dagen går snabbt :D Sen på måndag så ska jag till Ullared med Bagarberta och det ska bli najs, ska ändra färg i varje rum så jag ser fram emot resan :)

trevlig allahelgons dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0