Shopping

Philip och jag har gått på stan idag, började med en frukost på espresso house, gick sen vidare för o se om mina stövlar fanns på centralen, men hittegods hade stängt.. Såg lite av högvaktsavlösningen som Philip ratade, de gjorde inte som man skulle. Men jag tyckte det var roligt och se alla turister som inte fattade nånting! haha. Har hittat ett linne och en långekofta på Gina, en tröja och skjorta på Att och underkläder på Lindex. Köpte ju tröja och jeans igår på HM så man har hittat en del. Men NK är ju helt överskattat, hittade ett par jättefina trosor där inne och kollade påå prislappen - Vem fan är så dum och slänger ut 500:- på ETT par trosor? haha helt sjukt! Mös på ett fik i gamla stan under jord, mycker mysigt, men äckligt kaffe dock. Philip har köpt högtalare till ipoden så han är lika nöjd som jag är. Snart ska vi ta en öl på en närliggande pub och se matchen. Hoppas Sverige inte sumpar den här chansen nu!

Förresten så är skåningar mycket trevligare än stockholmare, och roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0